Аз твърдя,мисля че при смяна на главния ремък ако с бял маркер се поставят следи на колелетата на раз.валове и на блока или кутията на ремъка може смениш сам ремъка и да се стартира двигателя
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки
Collapse
X
-
Ако не се разхлабва шайбата на вариатора може да се смени ремъка стига да си сигурен, че преди това е бил зацепен правилно. Но по принцип с индикатора и петите става по-точно и това се усеща в мощността на мотора.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Няма да ти запише грешка при леко сбъркано зацепване.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Беше ми дуфнал семеринга на маслената помпа(3 пъти), и свалих целия ремък само белези му направих че бях на полеви условия на майната си, махане на агренажната зъбчатка, и всичко обратно с изключително внимание.......после като се прибрах проверих всичко с пети и индикатор и беше ОК, но си е опасно......една такава тръпка те обзема като трябва да запалиш първия път след като събереш всичко......
Теоретично става, но си е риск, особенно ако не знаеш как е била зацепена преди това......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ми ако си е твоя колата не ти пречи нищо да рискуваш.....става....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщениеАз твърдя,мисля че при смяна на главния ремък ако с бял маркер се поставят следи на колелетата на раз.валове и на блока или кутията на ремъка може смениш сам ремъка и да се стартира двигателяно с нужния инструмент е по лесно и по приятно
sigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
При теб има белези на JTD-то. Всички ги сменят такаТемата е за ТС.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНяма да ти запише грешка при леко сбъркано зацепване.Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Да, грешка няма да има но не значи, че всичко е на ред. Най-точно става с индикатора и петите както казах и това си се усеща в работата на мотора.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Може би е добра идея след като се затегне всичко, да се направи един работен цикъл на ръка, за да се види да няма проблем, и после да се пали...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Е то това е задължително дори и с пети. Винаги се прави едно завъртане на ръка.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Че даже и 4-5 оборота на к.вал за да си се намести ремъка,и въпреки всичко след смяната докато паля съм на нокти
Comment
Comment